Het Nederlandse gebruik van e‑mail en social in 2019
- 19 okt 2019 |
- Geupdate op 24 juli 2020 |
- 1491 |
- Leestijd: 1 minuut
Met trots presenteert Spotler alweer de zevende editie van het Nationaal E‑mail Onderzoek! Het rapport geeft een compleet beeld van hoe de Nederlander in 2019 omgaat met het online communicatiekanaal e‑mail. En dat niet alleen: het is het enige onderzoek dat e‑mail afzet tegen alle bekende social media kanalen. Het onderzoek geeft in totaal 21 conclusies en 12 specifieke learnings.
Bekijk het onderzoeksrapport gratis via onderstaande link.
Het Nationaal E‑mail Onderzoek 2019 is uitgevoerd onder 2.084 Nederlanders. Het onderzoek geeft een goed beeld op van het kanaal e‑mail als onderdeel van ons sociaal verkeer, als aanjager van ons online koopgedrag en als waardegestuurd kanaal voor de online marketing.
Geef een reactie