Een professioneel tekstschrijver kan een belangrijke meerwaarde betekenen voor je bedrijf. Zowel interne als externe communicatie verloopt deels via geschreven tekst en bepaalt dus in grote mate de stijl en het gezicht van het bedrijf. Van het visitekaartje dat je achterlaat bij potentiële klanten, tot interne en externe stukken en de website: het visitekaartje van je bedrijf. De voordelen van een professioneel tekstschrijver zijn talrijk: geen spelfouten en grammaticale fouten in teksten, eenheid in stijl van geschreven tekst en zoekmachinevriendelijke teksten. Kennisdomein werkt samen met specialisten, waaronder ook tekstschrijvers, die jou en je bedrijf kunnen voorzien van professionele teksten of je zelfgeschreven teksten kunnen corrigeren en aanpassen aan de algemene huisstijl.
Over Kennisdomein | Over onze werkwijze, tarieven en klantervaringen
Vul onderstaand formulier in en wij sturen je binnen 24 uur vrijblijvend informatie over het inhuren van een tekstschrijver.
Om optimaal te worden gevonden in de zoekmachines is het belangrijk dat SEO wordt toegepast. Een tekstschrijver met kennis van SEO kan een belangrijke bijdrage leveren aan de vindbaarheid van je bedrijf in bijvoorbeeld Google. Zoekmachinevriendelijke teksten, het bedenken van rich snippets en keywords, Google stelt hoge eisen aan teksten. Teksten moeten goed leesbaar zijn, inhoudelijk relevant, een bepaalde minimale lengte hebben en geschreven zijn in foutloos Nederlands. Daarnaast is het belangrijk dat een website “leeft” en dit betekent dat steeds nieuwe content moet
worden geplaatst. Dit kan bijvoorbeeld in de vorm van een kennisbank, interessante artikelen, blogs of wekelijks nieuwsbericht. Een vaste tekstschrijver zorgt voor eenheid op de website, kent je bedrijf en kan je veel werk uit handen nemen. Een tekstschrijver kan teksten zowel zelf schrijven als bestaande stukken corrigeren en redigeren.
Met tekst laat je je bedrijf zien. Wie je bent, wat je doet, waar je voor staat en productinformatie. Deze externe communicatie bepaalt het gezicht van je bedrijf, te beginnen met het mission statement. Daarnaast wil je ook met bijvoorbeeld een goed geschreven bedrijfsplan, dat ook tekstueel professionaliteit uitstraalt, naar buiten treden. Ook de interne communicatie is belangrijk. Verslagen en andere stukken dienen eveneens een professionele uitstraling hebben. Immers, hiermee draag je de kernwaarden uit het mission statement uit naar je personeel.
Tijdelijk een business consultant voor bedrijfsadvies of een online marketing specialist, projectmanager, onderzoeker, vertaler, grafisch vormgever of afstudeerbegeleider inhuren? Het kan dé manier zijn om op flexibele basis te profiteren van professionele expertise. Kennisdomein brengt jarenlange kennis en ervaring samen.
Altijd op de hoogte met onze e-mail updates!