Whitepaper – Online usability Coolblue

Hoe ervaren bezoekers de webshop van Coolblue? Welke kansen liggen er om de website gebruiksvriendelijker en beter converterend te maken?

Om daar achter te komen, hebben we gekeken naar de ware beslissingsnemer: het brein. De whitepaper is in heldere taal geschreven en gratis en zonder verplichtingen te downloaden. Na het invullen van het formulier ontvangt u het eenvoudig en snel via email.

Uitgever: Unravel Research
Auteur: Tim Zuidgeest

Inhoud whitepaper

  • Onderzoeksvraag
  • Opzet
  • Globale inzichten
  • Praktische aanbevelingen.

DISCLAIMER: Dit onderzoek is uitgevoerd op eigen initiatief door Unravel Research. Het onderzoek is
daadwerkelijk uitgevoerd, en de adviezen komen van onze senior marketingpsychologen. Het rapport
dient ter illustratie van neuromarketing usability onderzoek. Alle resultaten mogen vrij worden gedeeld.

Download het whitepaper van Unravel

Over Unravel Research

Bij Unravel Research kijken we in het brein om marketing effectiever te maken. Daar komt heel wat bij kijken. We beschikken over de meest precieze en comfortabele apparatuur – en werken uitsluitend met wetenschappelijk gevalideerde metrics. Maar ons ware geheim… dat zijn de mensen die hieruit elke dag weer de maximale potentie halen. We brengen een nauw samenwerkend team bijeen van onderzoekers, gedragsdeskundigen en marketeers. Zo komen we tot praktische resultaten die je werkelijk meer inzichten, zekerheid en omzet bieden.