Alle artikelen

Welkom op onze pagina met alle artikelen! Hier vind je een uitgebreide verzameling van onze informatieve en inspirerende stukken. Of je nu op zoek bent naar praktische tips, interessante inzichten of boeiende verhalen, je zult het hier vinden. Onze artikelen zijn geschreven door ervaren en getalenteerde auteurs die hun expertise delen op diverse gebieden. Dus neem een kijkje, lees wat je interesseert en vergeet niet om ons te laten weten wat u ervan vindt!

De kracht van affiliate marketing: hoe een netwerk je verkoop verhoogt

Affiliate marketing: een laagdrempelige manier om je bereik te vergroten, zonder flinke investering vooraf. Lees hier hoe samenwerken met een affiliate netwerk je verkoop kan boosten en kosten kan drukken. Samenwerken met een affiliate netwerk is niet nieuw maar wel hot. In tegenstelling tot bijvoorb...

Kleurenpsychologie in de praktijk

Ontdek de impact van kleur op ons gedrag en keuzes in ons dagelijks leven. Duik in de wereld van kleurenpsychologie en ontdek hoe je kleur kunt inzetten voor succes. Lees verder! Hoe werkt kleurenpsychologie in de praktijk? Bedrijven maken dankbaar gebruik van kleurenpsychologie, internationaal beken...

Het verschil tussen een missie en een visie

Missie en visie: twee termen die vaak verweven zijn, maar toch een unieke betekenis dragen. Ontdek hun verschillen, het belang van een missie en visie voor een bedrijf, en hoe je ze kunt definiëren in deze blogpost. Ze worden vaak in één adem genoemd: missie en visie. Wat is het verschil tussen ee...

Effectieve engagement marketing: van merkverbinding tot klantbetrokkenheid

Engagement: méér dan alleen betrokkenheid. Ontrafel met ons de kracht van engagement marketing, van merkverbinding tot klantdoel. Blijf lezen voor handige tips en inzichten! Engagement lijkt een eenvoudig te vertalen term. Meestal staat het voor ‘betrokkenheid’. Spreken we over ‘engagement ma...

De kracht van het AIDA-model: Stappenplan naar succesvolle klantconversie

AIDA – vier letters met grote impact in de marketingwereld. Maar wat betekenen ze en hoe kunnen ze jouw verkoop stimuleren? Dit blog onthult het stappenplan naar succesvolle klantconversie. Terwijl de marketing zich bedient van de meest moderne methodes, is het AIDA-model eigenlijk al best oud....

Collectieve arbeidsovereenkomst (CAO) begrijpen voor ondernemers

Als ondernemer kan een CAO plotseling relevant worden. Maar wat houdt dit in voor jou en je bedrijf? Ontdek hoe collectieve arbeidsovereenkomsten jouw ondernemerschap kunnen beïnvloeden. Wat heb jij als ondernemer te maken met een CAO ofwel een collectieve arbeidsovereenkomst? In beginsel niet zovee...

Wat is yield en revenue management?

Verkoop je goederen of diensten effectiever met yield en revenue management. Leer hoe je de prijselasticiteit optimaal benut en je winst maximaliseert. Lees verder en ontdek hoe! De termen Yield management en Revenue management worden meestal door elkaar gebruikt. Er wordt hetzelfde mee bedoeld: bij ...

Above en Below the fold

Boven of onder de vouw: klinkt ouderwets, toch? Maar deze krantenterm heeft grote invloed op online adverteren en webdesign. In dit blog leggen we uit waarom. Het Engelstalige begrip above en below the fold wordt in het Nederlands vertaald met ‘boven en onder de vouw’. Wat heeft dit met marketing...

Een betere marketing en sales funnel

Wil je jouw potentiële klanten converteren naar loyale klanten? Wij leiden je door het proces van het opbouwen van een effectieve marketing en sales funnel, een sleutel tot succesvolle verkoop! Kies je voor het opzetten van een marketing en sales funnel, dan nemen jouw marketing- en salesactiviteite...

Toepassen van SMART

SMART, veel meer dan slim. Dit blog ontrafelt de essentie van dit principe en hoe het helpt bij het formuleren van doelstellingen. Lees verder voor een praktische gids naar effectieve, meetbare doelen. SMART is een Engels woord voor slim. Het wordt dan ook vaak vertaald als een slim principe. Echter,...