User experience

Het gevoel van de gebruiker: de user experience. Daar draait het om! Hoe bevalt het navigeren op jouw website, is het formulier gemakkelijk in te vullen? De complete klantreis is hierbij van belang. Lees in de blogs hieronder alles over de user experience en hoe je deze kunt optimaliseren.

Optimaliseer je marketing met See Think Do Care

Zie, Denk, Doe, Zorg. Dit is geen mantra, maar de basis van een effectieve marketingstrategie. Ontdek hoe het See Think Do Care-model van Google je kan helpen op te vallen in de marketingmassa. Lees verder! Het See Think Do Care model van Google (STDC) helpt je bij het inrichten en optimaliseren van ...

Effectief gebruik van landingspagina’s

Landingspagina’s, je hebt er ongetwijfeld van gehoord. Maar wat doen ze precies? Hoe kan jij ze optimaal inzetten voor jouw website? In deze blog vertellen we je er meer over! Een landingspagina is een pagina op een website en in feite is elke pagina op een website een landingspagina. Vraag is ...

De kunst van targeting in online adverteren

Wil je effectief online adverteren? Dan is ’targeting’ jouw magische sleutel! Leer hoe je jouw campagne afstemt op de juiste doelgroep en verhoog je conversie. Lees snel verder! Bij het online adverteren speelt ‘targeting’ een belangrijke rol. Wil je targeting toepassen met jouw campa...

Efficiënte loyaliteitsprogramma’s: hoe ze werken

Een vaste klant is goud waard, toch? Loyaliteitsprogramma’s kunnen daarbij helpen. Maar wat zijn het precies en hoe zet je ze in? Pak een kop koffie en lees verder! Bij een loyaliteitsprogramma blijkt uit de naam al duidelijk waar het om gaat: de loyaliteit van de klant moet worden vergroot. Di...

De kracht van neuromarketing: begrijp je klant voor beter verkoopsucces

Hoe prikkel je de koopbehoefte met wetenschap? Welkom in de boeiende wereld van neuromarketing! Leer hoe je de hersenen van je klant begrijpt om effectiever te verkopen. Je zult misschien denken: ‘Neuro’, dat is toch een medische term? Inderdaad, dan zit je er niet ver naast. Neurologisch onderzo...

Effectieve engagement marketing: van merkverbinding tot klantbetrokkenheid

Engagement: méér dan alleen betrokkenheid. Ontrafel met ons de kracht van engagement marketing, van merkverbinding tot klantdoel. Blijf lezen voor handige tips en inzichten! Engagement lijkt een eenvoudig te vertalen term. Meestal staat het voor ‘betrokkenheid’. Spreken we over ‘engagement ma...

Above en Below the fold

Boven of onder de vouw: klinkt ouderwets, toch? Maar deze krantenterm heeft grote invloed op online adverteren en webdesign. In dit blog leggen we uit waarom. Het Engelstalige begrip above en below the fold wordt in het Nederlands vertaald met ‘boven en onder de vouw’. Wat heeft dit met marketing...

Meer traffic op jouw website

Verlang je naar meer online bezoekers voor jouw bedrijf? Deze blogpost onthult hoe je het websiteverkeer kunt verhogen, wat de verschillende soorten traffic zijn en hoe je deze kunt analyseren voor optimaal resultaat. Wil jij meer traffic op jouw website en is jouw onderneming online aanwezig, dan is...