User experience

Het gevoel van de gebruiker: de user experience. Daar draait het om! Hoe bevalt het navigeren op jouw website, is het formulier gemakkelijk in te vullen? De complete klantreis is hierbij van belang. Lees in de blogs hieronder alles over de user experience en hoe je deze kunt optimaliseren.

Welke marketingfuncties zijn er

De wereld van de marketing is inmiddels heel groot en er zijn dan ook allerlei marketingfuncties. Specialisten die alles weten over SEO en SEA maar ook allround marketeers en natuurlijk ondersteunend personeel. Welke marketingfuncties zijn er en voor welke maak jij plaats in je bedrijf? Of kies je li...

Online marketing specialisaties

Ontdek de kracht van online marketing specialisaties. In dit blog onthullen we de geheimen achter verschillende specialisaties en hoe deze jouw bedrijf kunnen laten groeien. Ga met ons mee op reis! Overweeg je gebruik te gaan maken van een of meerdere online marketing specialisaties dan is het handig...

Booking.com psychologisch ontrafeld

Wat maakt Booking.com zo succesvol? Natuurlijk is het aanbod bijzonder compleet. Maar de boekingsgigant staat ook vol van psychologische beïnvloeding. Welke ‘trucs’ gebruikt Booking.com? Wat is de psychologie erachter? En belangrijk, hoe kan je zelf deze inzichten vervolgens gebruiken om nóg ef...

Een app laten maken voor je bedrijf

Een app laten maken voor je bedrijf is erg populair. De vraag is echter of het de moeite en de kosten waard is. In dit artikel zetten we voordelen en nadelen van een app laten maken op een rij. Feit is dat steeds meer mensen gebruik maken van mobiele apparaten. De smartphone en tablet zijn […]...

Met je bedrijf op de beurs staan

Met je bedrijf op de beurs staan heeft nog steeds voordelen. Voor veel bedrijven is het niet de meest favoriete taak: een stand bemannen op een beurs. Natuurlijk, veel commerciële activiteiten vinden online plaats. Het grootste voordeel van een beurs, persoonlijk contact met de klant, moet echter ni...

Naar een Family Entertainment Center

Ongelooflijk wat je tegenwoordig allemaal kunt doen tijdens een uitje. Zo kun je naar een Family Entertainment Center (FEC); zowel voor bedrijfsuitjes als voor familie uitjes. Wat zijn dat precies, FEC’s, wat kan je er doen, waarom is het zo populair? En wat betekenen de afkortingen VR & AR? Is...

Is de fysieke winkel achterhaald?

Mensen zijn het de laatste tijd roerend met elkaar eens: ‘De fysieke winkel is achterhaald’. In steeds meer winkelstraten staan er panden leeg. Online winkels maken hoge omzetten en de Nederlandse economie is de laatste paar jaar behoorlijk aangetrokken. Toch zijn er vooral de laatste vijf jaar f...

Unieke huisstijl: je bedrijfsidentiteit opbouwen

De juiste huisstijl is als een eerste indruk, die telt! Ontdek hoe deze jouw bedrijf uniek maakt en vertrouwen creëert. Van kleurkeuzes tot logo’s, wij geven je de do’s en don’ts. De kracht van je bedrijf zit hem niet alleen in de diensten en producten die je voortbrengt. Een huiss...

Balans tussen datagebruik en datamisbruik

In de schaduwzone van datagebruik en datamisbruik bevinden we ons vaak zonder het te weten. Geïnspireerd door ‘The Great Hack’ duiken we in de wereld van data privacy. We analyseren, bespreken en vragen ons af: Waar ligt de grens? Wat is de grens van datagebruik en wanneer hebben we het ...

FOMO: maak je bedrijf onmisbaar

Ken jij het principe van FOMO al? In dit blog leggen we uit wat deze marketingtechniek inhoudt en hoe jij deze effectief kan inzetten voor jouw bedrijf. Lees snel verder! FOMO is een Engelse afkorting en staat voor ‘Fear Of Missing Out’. In marketingkringen is het een bekende term. Zet je hem om ...