De grote adverteerders kiezen regelmatig voor reclame op televisie. Heeft televisiereclame (nog) zin nu er steeds minder tv wordt gekeken? Daarbij komt dat er veel mogelijkheden zijn om reclame te skippen. Mediaspelers worden steeds slimmer. Kies je bijvoorbeeld voor “uitzending gemist” dan kan je de reclameblokken overslaan. Via Netflix kijken is televisie kijken zonder reclame.…
Lees verderEffectief verkopen moeilijk? Met de zes basisprincipes van Cialdini kan je mensen beïnvloeden en veranderen van gedrag wordt opeens stukken eenvoudiger. Robert Cialdini is een overtuigingsexpert, geboren op 27 april 1945 en Amerikaan. Hij werd voornamelijk bekend om zijn boek Influence: The Psychology of Persuasion (Invloed, theorie en praktijk) uit 1984. Dit boek is maar…
Lees verderJe wordt er doorlopend mee om je oren geslagen: ‘Maak reclame op internet, het is goed voor je bedrijf’. Nu zal je ons dit niet horen ontkennen, maar het maakt wél een belangrijk verschil hoe je dit doet. Binnen de online-marketing bestaan er diverse mogelijkheden om je doelgroep zo scherp mogelijk te benaderen. Als jij…
Lees verderWat zijn de voordelen van een advertorial? Allereerst is het belangrijk om te weten wat het precies is. Een advertorial is een speciaal soort advertentie met de opzet van een redactioneel artikel. Het is voor de lezer van een advertorial niet overduidelijk dat het in feite om een advertentie gaat. Het grote voordeel van advertorials…
Lees verderMet de komst van het internet vragen steeds meer bedrijven zich af “Is internationaal adverteren interessant?” In 1997 werd Google geïntroduceerd en in 2002 kwam er ook een Nederlandse versie. Google en andere zoekmachines maken inmiddels deel uit van ons dagelijks leven. We zoeken van alles op, je kunt het zo gek niet bedenken of…
Lees verder