Zet de Zonnatura reclame aan tot verkoop en hoe kan de reclame verbeterd worden? Steeds meer merken zien in dat het keuzeproces van hun klanten veel onbewuster verloopt dan aanvankelijk gedacht. Unravel onderzoekt met neuromarketing-onderzoek wat de klant je niet vertelt. Veel keuzes van de klant komen onbewust tot stand. Of het nu gaat om…
Lees verder12.07.2020
2.2K
Hoe ervaren bezoekers de webshop van Coolblue? Welke kansen liggen er om de website gebruiksvriendelijker en beter converterend te maken? Om daar achter te komen, hebben we gekeken naar de ware beslissingsnemer: het brein. De whitepaper is in heldere taal geschreven en gratis en zonder verplichtingen aan te vragen. Na het invullen van het formulier…
Lees verder04.07.2020
2.1K
Wat maakt Booking.com zo succesvol? Natuurlijk is het aanbod bijzonder compleet. Maar de boekingsgigant staat ook vol van psychologische beïnvloeding. Welke ‘trucs’ gebruikt Booking.com? Wat is de psychologie erachter? En belangrijk, hoe kan je zelf deze inzichten vervolgens gebruiken om nóg effectiever online te worden? Ik neem je mee in een consumentenpsychologische tour langs Booking.com.…
Lees verderHoe kan je met neuromarketing reclames, verpakkingen en websites optimaliseren? Hoe voer je eigenlijk goed neuromarketing onderzoek uit? In dit blog leert Tim Zuidgeest je over de basis van neuromarketing en hoe brein-data omgetoverd kan worden tot heldere inzichten en optimalisaties. Je hebt waarschijnlijk meerdere definities van neuromarketing gelezen toen je op het internet meer…
Lees verderDe kracht van je bedrijf zit hem niet alleen in de diensten en producten die je voortbrengt. Een huisstijl laten ontwerpen is tevens belangrijk voor de uitstraling van het bedrijf. Die uitstraling kun je professioneel laten vormgeven door iemand die verstand heeft van huisstijl creatie. Wanneer deze huisstijl geleidelijk bekend raakt bij jouw (toekomstige) klanten,…
Lees verderFOMO is een Engelse afkorting en staat voor ‘Fear Of Missing Out’. In marketingkringen is het een bekende term. Zet je hem om naar het Nederlands, dan kom je uit op de angst om iets mis te lopen. Vaak is zo’n angst gerelateerd aan de situatie van andere mensen. Daarom valt de angst om bij…
Lees verder