Neuromarketing

Hoe breng je neuromarketing in de praktijk? Lees hier alles over kleurenpsychologie, hoe je neuromarketing kunt inzetten voor jouw bedrijf en wat de nieuwste ontwikkelingen zijn. Geschreven door professionals uit het veld.

Een online marketing specialist inhuren

Een marketingspecialist is iemand die je helpt je bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Maar wat doet een online marketingspecialist precies om je meer klanten, meer productbekendheid en een betere naam te geven? In dit blog kijken we naar de taken van een online marketingspecialist. We kunnen je ...

De inzet van marketing (deel 3)

Het afgelopen decennium is de inzet van marketing in een stroomversnelling geraakt. Marketeers hebben afkortingen gecreëerd die de consument niet meer begrijpt. Heb jij bijvoorbeeld al eens gehoord van de termen; CPM, CPL, DMP, CTR, KPI, PPC, SEO en SEA? Ben je geen marketeer dan is de kans groot da...

Kleuren en hun toepassingen

Dat kleuren iets met je doen is al sinds mensenheugenis bekend. Kleuren en hun toepassingen is een vervolg op ons eerdere blog “Kleurenpsychologie in de praktijk”. Dat blog was vooral gericht op toepassing van kleurenpsychologie in het bedrijfsleven. In dit blog kijken we meer gedetailleerd naar ...

Booking.com psychologisch ontrafeld

Wat maakt Booking.com zo succesvol? Natuurlijk is het aanbod bijzonder compleet. Maar de boekingsgigant staat ook vol van psychologische beïnvloeding. Welke ‘trucs’ gebruikt Booking.com? Wat is de psychologie erachter? En belangrijk, hoe kan je zelf deze inzichten vervolgens gebruiken om nóg ef...

De basis over neuromarketing

Hoe kan je met neuromarketing reclames, verpakkingen en websites optimaliseren? Hoe voer je eigenlijk goed neuromarketing onderzoek uit? In dit blog leert Tim Zuidgeest je over de basis van neuromarketing en hoe brein-data omgetoverd kan worden tot heldere inzichten en optimalisaties. Je hebt waarsch...

Unieke huisstijl: je bedrijfsidentiteit opbouwen

De juiste huisstijl is als een eerste indruk, die telt! Ontdek hoe deze jouw bedrijf uniek maakt en vertrouwen creëert. Van kleurkeuzes tot logo’s, wij geven je de do’s en don’ts. De kracht van je bedrijf zit hem niet alleen in de diensten en producten die je voortbrengt. Een huiss...

FOMO: maak je bedrijf onmisbaar

Ken jij het principe van FOMO al? In dit blog leggen we uit wat deze marketingtechniek inhoudt en hoe jij deze effectief kan inzetten voor jouw bedrijf. Lees snel verder! FOMO is een Engelse afkorting en staat voor ‘Fear Of Missing Out’. In marketingkringen is het een bekende term. Zet je hem om ...

De kracht van neuromarketing: speel in op het brein van je consument

Welkom in de fascinerende wereld van neuromarketing! Leer hoe je consumentengedrag kunt sturen met behulp van breinwetenschap. Van kleurenpsychologie tot emotie, we hebben het allemaal. Lees verder, het wordt leerzaam! Hoe werkt neuromarketing in de praktijk? Laten we eerst eens kijken wat het begrip...

De kracht van neuromarketing: begrijp je klant voor beter verkoopsucces

Hoe prikkel je de koopbehoefte met wetenschap? Welkom in de boeiende wereld van neuromarketing! Leer hoe je de hersenen van je klant begrijpt om effectiever te verkopen. Je zult misschien denken: ‘Neuro’, dat is toch een medische term? Inderdaad, dan zit je er niet ver naast. Neurologisch onderzo...

Kleurenpsychologie in de praktijk

Ontdek de impact van kleur op ons gedrag en keuzes in ons dagelijks leven. Duik in de wereld van kleurenpsychologie en ontdek hoe je kleur kunt inzetten voor succes. Lees verder! Hoe werkt kleurenpsychologie in de praktijk? Bedrijven maken dankbaar gebruik van kleurenpsychologie, internationaal beken...