Niet meer weg te denken: social media. Facebook, Twitter, Instagram kan je goed inzetten voor acquisitiedoeleinden. Wat doe je wel en wat niet en waarom? Hier vind je tips en tricks van professionals die je leren hoe je social media optimaal kunt inzetten.
Op social media kan je haast niet meer om ze heen: influencers. Hoewel velen influencer marketing als negatief beoordelen, is het een zeer effectief marketingmiddel voor bedrijven. Daarnaast heeft de Stichting Reclame Code in 2019 een nieuwe wetgeving ontwikkeld die het gebruik van influencer marketi...
Social Media is een verzamelnaam voor online platforms waar mensen kennis, ervaringen en verhalen met elkaar delen. Het is een Engelse term die ook in het Nederlands gangbaar is. Hoofdkenmerk is de dialoog tussen de gebruikers waarbij geen of slechts beperkte redactie van derden is betrokken. Social ...
Bij het online adverteren speelt ‘targeting’ een belangrijke rol. Wil je targeting toepassen met jouw campagne dan wil je graag weten hoe dat precies werkt. Wat is targeting eigenlijk? Targeting begint met het kiezen voor een bepaalde groep potentiële klanten voor je online campagn...
Er wordt veel gesproken over retargeting / remarketing in Google, maar misschien is jou nog niet duidelijk wat er met die termen wordt bedoeld. Bekijken we het woord ‘target’, dan betekent dit je doel. Binnen de marketing is dat een potentiële klant, waaraan jij iets verkopen wilt....